مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-28دانش

موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی دریافت شد/ راه اندازی 2 رشته جدید ارشد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از دریافت موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی خبر داد و گفت: امسال در دو رشته جدید ارشد و یک رشته جدید کارشناسی پذیرش دانشجو داریم.

- ، دکتر صدیقه ندری امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر 47 رشته مقطع در دانشگاه علوم پزشکی لرستان داریم، اظهار داشت: این رشته ها در مقاطع کارشناسی، ارشد، دکتری حرفه ای، دکتری تخصصی و دستیاری دانشجو پذیرش می کنند.

وی با بیان اینکه 9 دانشکده و یک مرکز آموزش عالی در استان فعال هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 4100 دانشجو و بیش از 300 نفر عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول به فعالیت های آموزشی هستند که علاوه بر این اساتیدی هم به صورت حق التدریس و قراردادی با مجموعه دانشگاه همکاری دارند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه 16 رشته کارشناسی ارشد و 5 رشته دستیاری در این دانشگاه فعال است، افزود: با تلاش های صورت گرفته امسال برای جذب دانشجو در دو رشته ارشد مامایی و سلامت جامعه توانستیم مجوز بگیریم و در سال تحصیلی جدید دانشجو پذیرش می کنیم.

دکتر ندری با اشاره به اینکه برای راه اندازی رشته کارشناسی هوشبری در بروجرد هم موافقت گرفته ایم و دانشجو پذیرش می کنیم، ادامه داد: موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی دریافت شد/ راه اندازی 2 رشته جدید ارشد

موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی دریافت شد/ راه اندازی 2 رشته جدید ارشد