مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-28سياسي

رییس جمهور: تورم خط قرمز دولت است/ مهار تورم مساله مهم و اولویت دولت


آیت الله سید ابراهیم رییسی تورم را خط قرمز دولت دانست و گفت: دستگاه های اجرایی از هرگونه اقدامی که منجر به افزایش تورم می شود، پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله را موظف نمود سیاست های پولی را متناسب با مدیریت نقدینگی و کنترل تورم پیگیری کند.

وی تورم را خط قرمز دولت دانست و گفت: دستگاه های اجرایی از هرگونه اقدامی که منجر به افزایش تورم می شود، پرهیز کنند.

رییس جمهور همچنین تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه موظف است بودجه سال 1401 را با تاکید بر اصلاح ساختار و حذف هزینه های غیرضرور بودجه تدوین کند.

آیت الله رییسی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل در اولویت سیاست ها و برنامه های اقتصادی دولت قرار دارد، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ریزی و سیاست های متناسب با این اولویت بویژه توسعه تولیدات داخلی و بی نیازی از واردات کالای خارجی و اعمال محدودیت و ممنوعیت برای ورود کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی یا کالاهای وارداتی غیرضروری را در دستور کار خود قرار دهد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه و ستاد اقتصادی دولت گزارشی از منابع و مصارف بودجه 1400 ارائه کردند که بر اساس این گزارش ظرفیت های قانونی برای تامین منابع بودجه عمومی مشخص و مقرر گردید تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به انجام تکالیف مندرج در بودجه سال 1400 به نحوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تورم خط قرمز دولت است/ مهار تورم مساله مهم و اولویت دولت

رییس جمهور: تورم خط قرمز دولت است/ مهار تورم مساله مهم و اولویت دولت