مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28سياسي

تأسیس بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان


نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تأسیس بزرگ ترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان گرفته شد که عملیات تأسیس آن پس از ابلاغ مرحله نهایی که صدور مجوز کلنگ زنی است تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین رجایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در لنجان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در یک سال گذشته چند طرح بسیار خوب را تصویب کرد که می تواند تحول قابل توجهی را در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نخستین موضوع، طرح اقدام متقابل ایران در مقابل تحریم ها بود که با استفاده از این طرح، سیاست های خارجی دولت قبل که برای کشور مشکل ساز می شد خنثی شد.

وی افزود: دولت پیشین مشکلاتی را در کشور ایجاد می کرد که قصد مرتبط کردن آن با دیپلماسی و روابط بین الملل را داشت، مانند واردات واکسن و فروش نفت که این طرح مانع از رخ دادن برخی حوادث در پایان دولت دوازدهم شد.

رجایی بیان کرد: موضوع دوم تصویب قانون جهش تولید مسکن است که دولت را موظف می کند سالیانه یک میلیون واحد مسکن بسازد که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ساخت 400 الی 500 هزار مسکن آغاز شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأثیر این طرح و قانون را به زودی در بازار مسکن خواهیم دید و حدود 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان

تأسیس بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان