مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28اقتصادي

2 میلیارد تومان جهت تعمیر و تجهیز فرهنگسراها پیش بینی شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال برای مجتمع های فرهنگی حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز فرهنگسراها پیش بینی شده است.

- با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذاری که در این مدت انجام شده، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری است، گفت: امروز در سطح استان هفت فرهنگسرا داریم که همه فرهنگسراها هم از نظر ساختمان و هم از نظر تجهیزات، مقداری مستعمل و مستهلک شده اند، به همین خاطر تعمیر و تجهیز فرهنگسراها جزو اولویت های این اداره کل قرار گرفت.

وی اظهار داشت: سال گذشته اعتباراتی را در سطح فرهنگسراهای استان هزینه کردیم که مهم ترین هزینه و تاثیرگزاری مربوط به فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان بود که اعتبار خوبی در همین راستا در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان قرار داده شد و امسال نیز اعتبار قابل قبولی در این خصوص در اختیار این اداره کل قرار داده شده که امیدواریم تخصیص لازم نیز انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه امسال برای مجتمع های فرهنگی حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز فرهنگسراها پیش بینی شده است، اظهار کرد: از طرفی پیگیر هستیم تا از محل اعتبارات استانی و ملی، تخصیص های لازم را در این خصوص انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد تومان جهت تعمیر و تجهیز فرهنگسراها پیش بینی شده است

2 میلیارد تومان جهت تعمیر و تجهیز فرهنگسراها پیش بینی شده است