مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-28سياسي

پذیرش ویژه MBA و DBA دانشگاه تهران


 پیرو برنامه ریزی انجام شده جهت ارتقای کیفیت و کاهش هزینه دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA این دوره ها در دوبخش حضوری و آنلاین برگزار خواهند شد و گواهی پایان دوره نیز از سوی دانشگاه تهران اعطاء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دانشکده فنی دانشگاه تهران، در دوره های آنلاین با استفاده از زیرساخت های ویژه تولید محتوا و جهت فهم مفاهیم کلیدی، بخشی از دوره در قالب محتوای ضبط شده مطرح می شود و قسمت دوم کلاس نیز به کارگاه های عملیاتی و اجرایی بصورت زنده اختصاص می یابد.

اطلاعات دوره های MBA و DBA با توجه به نیازمندی های امروز کسب وکارها و شایستگی های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

در همین راستا دوره های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارائه مهمترین سطوح دانشی مدیران سعی برآن دارد که ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مدیریت به شیوه ای کاربردی تبیین سازد.

مقرر است درپایان این دوره ها، دانش پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش ویژه MBA و DBA دانشگاه تهران

پذیرش ویژه MBA و DBA دانشگاه تهران