مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-28سياسي

لیست ارائه شده به وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی، نظر مشورتی است


اسامی داده شده به وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی، نظر مشورتی است و ما با هر نظر داده شده توسط وزارت کشور موافق هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان استان گفت: اسامی داده شده به وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی، نظر مشورتی است و ما با هر نظر داده شده توسط وزارت کشور موافق هستیم.

محمدحسین فرهنگی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص نحوه ی تنظیم اسامی ارائه شده به وزارت کشور برای تصدی گری پست استانداری اظهار کرد: این موضوع از اختیارات دولت و وزارت کشور است و ما از وزیر کشور در خصوص امکان ورود نمایندگان مجلس و جویا شدن نظرات نمایندگان پرسیدیم و او نیز تاکید کرد که از نمایندگان مجلس نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: چهار نفر از نمایندگان استان یک نظر و بقیه نظر دیگری داشتند و در نهایت جمع بندی کرده و به این نتیجه رسیدیم که حتما باید اظهارنظر کنیم چرا که در آینده از ما خواهند پرسید که چرا نمایندگان مجلس در این موضوع بی تفاوت بودند و قرار شد در مرحله ی بعدی جریانات سیاسی، ستادهای انتخاباتی و نمایندگان نظرات خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد 22 نفر برای تصدی گری سمت استانداری در مرحله اول، خاطرنشان کرد: فرمی را تهیه کرده و در اختیار نمایندگان استان قرار دادیم تا امتیازاتی به 22 نفر انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست ارائه شده به وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی، نظر مشورتی است

لیست ارائه شده به وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی، نظر مشورتی است