مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-28اقتصادي

واحدهای بتن آماده استاندارد استان همدان معرفی شدند


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد، اجرای بهینه شعار سال(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، حمایت از واحدهای دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد و شتاب بخشیدن به استقرار فرایند استاندارد سازی واحدهای متقاضی .

- ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد، اجرای بهینه شعار سال(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، حمایت از واحدهای دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد و شتاب بخشیدن به استقرار فرایند استاندارد سازی واحدهای متقاضی پروانه نشان استاندارد و سپس واحدهای فاقد نشان استاندار معرفی می شود.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: اطلاعات واحدهایی که متقاضی پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند برای قرار گرفتن در یک فضای رقابتی در بین محصولات با کیفیت که استاندارد سازی را سرلوحه خود قرار داده اند طبق آخرین مصوبه کمیته علائم، در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این اقدام در دستور کار اداره استاندارد قرار گرفته و به دنبال این هستیم که بتوانیم به واحدهای تولیدی که در بحث استاندارد سازی و ارتقای کیفیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان دغدغه مند هستند و با جدیت فعالیت می کنند، کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای بتن آماده استاندارد استان همدان معرفی شدند

واحدهای بتن آماده استاندارد استان همدان معرفی شدند