مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-28اقتصادي

رفسنجان، پیرمرد ریش سفید پسته/ بخش کشاورزی مظلوم واقع شده است


نماینده انجمن پسته ایران در انجمن خشکبار جهانی معتقد است رفسنجان را باید پیرمرد ریش سفید پسته نامید و بر این عقیده است که با توجه به ارزآوری و غیرقابل تحریم بودن بخش کشاورزی باید به آن توجه بیشتری شود چراکه این بخش مظلوم واقع شده است.

- ایسنا/کرمان نماینده انجمن پسته ایران در انجمن خشکبار جهانی معتقد است رفسنجان را باید "پیرمرد ریش سفید پسته" نامید و بر این عقیده است که با توجه به ارزآوری و غیرقابل تحریم بودن بخش کشاورزی باید به آن توجه بیشتری شود چراکه این بخش مظلوم واقع شده است.

بهروز آگاه در گفت و گو با ایسنا درخصوص محصول پسته امسال اظهار کرد: امسال در رفسنجان محصول پسته خیلی کم است و خشکسالی، گرمازدگی و سرمازدگی موجب بروز خسارت ها و کاهش تولید پسته در شهرستان شده البته نه تنها امسال که در سال آینده هم محصولی نداریم.

برای اینکه جوانه های سال آینده هم توسط گرما و سرما از بین رفته است.

وی بیان کرد: سال قبل پسته زیاد بود و کمی تحمل درختان کم شد و سرماها و گرماهای زیاد را در فرورودین داشتیم و به دلیل اینکه درختان ضعیف شده بودند باعث شد محصول سال بعد هم خسارت بخورد.

آگاه با اشاره به اینکه 4000 هکتار باغ را برای 200 نفر افراد مختلف مدیریت می کند، افزود: امسال 70 درصد محصول پسته باغات ما نسبت به سال قبل کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان، پیرمرد ریش سفید پسته/ بخش کشاورزی مظلوم واقع شده است

رفسنجان، پیرمرد ریش سفید پسته/ بخش کشاورزی مظلوم واقع شده است