مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:502021-09-28سياسي

صادرات سوخت به لبنان و ونزئلا موجب منزوی شدن آمریکا و صهیونیست ها شد


عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به صادرات فرآورده های نفتی به ونزوئلا و لبنان گفت: این صادرات رایگان نبوده و ارز و طلای آن را گرفتیم ضمن اینکه با تجار لبنانی کار کردیم نه دولت لبنان و حزب الله.

- هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: این محموله به تجار لبنانی فروخته شده و اصلاً این محموله دولت لبنان و یا به حزب الله نداده ایم ضمن اینکه دلیل ارسال این محموله سوختی از مرز سوریه به لبنان برای آن بود که دولت لبنان تحت تحریم قرار نگیرد و به همین دلیل ارسال سوخت از طریق سوریه به لبنان از طریق زمینی بوده است.

بیگی نژاد عنوان کرد: ارسال این فرآورده ها در حقیقت مازاد فرآورده های تولیدی در کشورمان است و اینگونه نیست که نیاز کشورمان را نادیده بگیریم؛ ضمن اینکه عقل و منطق حکم می کند صادرات فرآورده داشته باشیم و بتوانیم از این مسیر به درآمدزایی برسیم.

وی ادامه داد: صادرات فرآورده های نفتی کشورمان به خارج از کشور در حقیقت افزایش ارزش افزوده بوده است؛ کشورهایی که با ما هم فکر بوده و دوست دارند در کنار جمهوری اسلامی ایستادگی کنند شامل حال کمک های ایران بوده اند چرا که نمی خواهیم آنها در دنیا منزوی شوند.

هر چند که این کشورها روزگاری کمک حال ما بوده اند و این مراواده کاری منطقی و عقلانی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سوخت به لبنان و ونزئلا موجب منزوی شدن آمریکا و صهیونیست ها شد

صادرات سوخت به لبنان و ونزئلا موجب منزوی شدن آمریکا و صهیونیست ها شد