مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-28سياسي

باید برای بازگشت بیش از 100 هزار نفر زائر اربعین از مرز مهران آمادگی داشته باشیم


با مدیریت هدفمند، پیگیری دستگاه ها و اجرای شیوه نامه های بهداشتی باید برای ورود بیش از 100 هزار نفر زائر از طریق مرز مهران برنامه ریزی کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با مدیریت هدفمند، پیگیری دستگاه ها و اجرای شیوه نامه های بهداشتی باید برای ورود بیش از 100 هزار نفر زائر از طریق مرز مهران برنامه ریزی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست هماهنگی مدیریت تردد زوارو در دیدار با استاندار واسط که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز حضور داشت، اظهار کرد: تمهیدات و شرایط لازم برای بازگشت زائران از مرز بین المللی مهران از جمله جانمایی موکب ها، پیش بینی پذیرایی از زوار، تامین اتوبوس برای انتقال زائران و.

فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اربعین باعث استحکام بخشی روابط بین ایران و عراق شده است، گفت: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق برای پذیرایی از زائران اربعین در شرایط کرونایی قدردانی می کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه راهپیمایی امسال اربعین به دلیل وضعیت کرونایی شرایط پیچیده ای داشت و تنها مجوز 60 هزار نفر به صورت هوایی صادر شد که با رایزنی با طرف های عراقی تعدادی نیز به صورت زمینی از کشور خارج شده اند، تصریح کرد: با مدیریت هدفمند، پیگیری دستگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای بازگشت بیش از 100 هزار نفر زائر اربعین از مرز مهران آمادگی داشته باشیم

باید برای بازگشت بیش از 100 هزار نفر زائر اربعین از مرز مهران آمادگی داشته باشیم