مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-28سياسي

شهید سهراب زرین چگینی: ما حسین زمان خود را تنها نخواهیم گذاشت


شهید سهراب زرین چگینی در وصیت نامه خود آورده است: ما هرگز حسین زمان خود خمینی عزیز را تنها نخواهیم گذاشت و مطمئن هستیم کاخ صدام و این دست نشانده امپریالیسم فرو خواهد ریخت ان شا الله.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید سهراب زرین چگینی: بسم الله الرحمن الرحیم درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی بت شکن و با درود بر تمام شهدای اسلام و رزمندگان و با درود بر خانواده های محترم ایثارگران  و امت حزب الله.

من با آگاهی کامل این راه را انتخاب کردم تا بلکه بتوانم دین خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران و شهدا اداء نمایم و اگر خداوند از سر گناهانم بگذرد و به من نظری کند ان شا الله شهید می شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سهراب زرین چگینی: ما حسین زمان خود را تنها نخواهیم گذاشت

شهید سهراب زرین چگینی: ما حسین زمان خود را تنها نخواهیم گذاشت