مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 02:352021-09-27سياسي

اولویت سیستم آموزشی کشور حضوری است/ آموزش مجازی در خیلی از درس ها معنا ندارد


احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره وضعیت بازگشایی حضوری مدارس در سال جدید، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اولویت سیستم آموزشی کشور آموزش حضوری است و آموزش مجازی در خیلی از درس ها معنا ندارد، اما در برخی از مناطق امکان آموزش حضوری وجود ندارد که باید آموزش همان مجازی باشد.

احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره وضعیت بازگشایی حضوری مدارس در سال جدید، اظهار کرد: اولویت سیستم آموزشی کشور حضوری است، زیرا آموزش حضوری بهتر از مجازی است، اما به شرطی که بتوانند سلامت دانش آموزان و دانشجویان تضمین شود.

وی ادامه داد: در خیلی از مناطق باید آموزش حضوری باشد و این موضوع هیچ مشکلی هم ایجاد نمی کند مانند دانشگاه فنی و حرفه ای یا مدارسی که طبق آمار وزارت آموزش و پرورش حدود 93 هزار کلاس یا مدارس در کشور وجود دارد که دانش آموزان آن مدارس در هر کلاس زیر 15 نفر هستند که می توان در آنجا پروتکل های کرونایی به راحتی رعایت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش حضوری کیفیت بالاتری نسبت به آموزش مجازی دارد، گفت: اولویت سیستم آموزشی کشور آموزش حضوری است و آموزش مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سیستم آموزشی کشور حضوری است/ آموزش مجازی در خیلی از درس ها معنا ندارد

اولویت سیستم آموزشی کشور حضوری است/ آموزش مجازی در خیلی از درس ها معنا ندارد