مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 22:302021-09-27اقتصادي

سیاست های سبز عامل افزایش قیمت انرژی نیست


مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد سیاست های انرژی سبز عامل افزایش اخیر قیمتهای گاز و برق نیست و افزایش قیمتها نباید گذار اروپا به سوی انرژی سبز را از مسیرش منحرف کند.

- مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد سیاست های انرژی سبز عامل افزایش اخیر قیمتهای گاز و برق نیست و افزایش قیمتها نباید گذار اروپا به سوی انرژی سبز را از مسیرش منحرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمتهای گاز و برق در اروپا طی ماههای اخیر که مشکلات عرضه گاز با افزایش تقاضا در اقتصادهای رو به بهبود از پاندمی کووید 19 همزمان شده، افزایش پیدا کرده است.

افزایش قیمتها باعث شده است دولتهای اروپایی شامل اسپانیا هشدار دهند صورتحسابهای بالای انرژی حمایت عمومی از سیاست های تغییرات اقلیمی بلندپروازانه اروپا را تضعیف خواهد کرد به خصوص اگر رای دهندگان این تدابیر را عامل افزایش قیمتها بدانند.

فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی در نشست کمیته انرژی و محیط زیست پارلمان اروپا این ایده که سیاست های اقلیمی عامل افزایش قیمتهای انرژی هستند را رد کرد و گفت: این نادرست و غیرمنصفانه است که قیمتهای بالای انرژی را نتیجه سیاست های گذار به انرژی پاک بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های سبز عامل افزایش قیمت انرژی نیست

سیاست های سبز عامل افزایش قیمت انرژی نیست