مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-27سياسي

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دفاع مقدس


جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار گفت: 8 سال دفاع مقدس را ژنرال های بی ستاره در سنین جوانی با تبعیت از امام خود به پیروزی رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر جاهدی که در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کنار قبور شهدای گمنام در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز و در جمع کارمندان و دانشجویان این دانشگاه سخن می گفت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت تقارن این ایام با اربعین حسینی گفت: قوی ترین سلاح در روز های آغازین جنگ در دست مردم ایران، توکل به خدا و تمسک به اهل بیت (ع)بود که همواره سیل جوانان انقلابی را به سمت جبهه گسیل می داشت.

وی با بر شمردن موئلفه های پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: آن روز ملاک و معیار در نگاه مردم و مسؤولین خدا بود و نصرت الهی پشتوانه دست های خالی رزمندگان اسلام در برابر تهاجم یزیدیان زمان به خاک این مرز وبوم بود و نتیجه آن هشت سال رشادت و جانفشانی عزیز ترین و شریف ترین جوانان و ژنرال های بی نام ونشان وبی ستاره بود.

جاهدی تاکید کرد: دفاع مقدس افتخاری جاودان برای تمام آزادی خواهان وحق طلبان جهان است اما متاسفانه در مقاطعی از تاریخ انقلاب برخی از مسؤولین نگاه سیاسی و اعتقادی شان را از خدا به سمت کدخدا تغییر جهت دادند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دفاع مقدس

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دفاع مقدس