مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-27اجتماعي

جاماندگان نوری ؛ غرق ماتم و عزا در اربعین حسینی


پیاده روی اربعین از گلزار شهدای شهر رویان تا گلزار شهدای شهر نور با استقبال بی نظیر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به شکل های مختلف برگزار شد، - ایسنا/مازندران پیاده روی اربعین از گلزار شهدای شهر رویان تا گلزار شهدای شهر نور با استقبال بی نظیر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به شکل های مختلف برگزار شد، در این پیاده روی هر کسی به طریقی ارادت خود را به سرورسالار شهیدان نشان می داد، یکی با نذر میوه و آبمیوه و دیگری با تکان دادن پرچم، فردی هم در مسیر با تسبیحی که در دست داشت برای سلامتی امام زمان (عج) دعا می کرد.

خانم حسینی که چندین بار توفیق شرکت در پیاده روی اربعین را داشت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه می گویند خوش به حال زیارت رفته ها اما من میگویم خوش به حال زیارت نرفته ها چرا که کسی اربعین پیاده روی نرفته فقط درد زیارت نرفتن را تحمل می کند اما کسی که زیارت رفته باید خیلی دردها را مثل درد نفس کشیدن، تنهایی، فراغ را تحمل کند.

وی ادامه داد: کسی در مسیر نجف تا کربلا قدم بر می دارد نفس هایی که می کشد متفاوت است و مسیرو طول پیاده روی را حس نمی کند.

حسینی افزود: وقتی یاد اربعین سال های گذشته می افتم و اینکه امسال کجا هستم هرچند هم بخواهم خودم را به بی خیالی بزنم باز فایده ای ندارد اما اربعین امسال پیاده روی از رویان تا نور یک نوع تسکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان نوری ؛ غرق ماتم و عزا در اربعین حسینی

جاماندگان نوری ؛ غرق ماتم و عزا در اربعین حسینی