مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-27سياسي

خودروسازان درباره واردات خودرو چه می گویند؟


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت خودروسازان با واردات خودرو خبر داد و گفت: در نخستین فرصت، رفع ابهامات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس مصوبه مجلس برای واردات خودرو در قالب طرح ساماندهی خودرو از سوی نهادهای مختلف در حال بررسی است و در آخرین اظهارنظرها شاهد اعلام برخی ایرادات شکلی از سوی شورای نگهبان نسبت به این مصوبه بودیم و حالا قرار است موضوع واردات خودرو توسط نمایندگان مجلس مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا با رفع ایرادات شورای نگهبان، مجددا در دستور کار مجلس و رأی گیری برای تصویب دوباره قرار گیرد.

حجت اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این مورد با بیان اینکه در نخستین فرصت رفع ابهامات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار می گیرد و توضیحات لازم ارائه خواهد شد، گفت: شورای نگهبان تنها دو ابهام به این مصوبه وارد کرد و ایرادی مبنی بر مغایرت آن با قانون اساسی و شرع از این مصوبه گرفته نشد.

وی افزود: یکی از این ابهاماتی که شورای نگهبان به مصوبه مجلس درباره واردات مشروط خودرو وارد دانست، در مورد جمله تصویب سایر مقررات بر عهده وزارت صمت است بود که این ابهام به جا و درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان درباره واردات خودرو چه می گویند؟

خودروسازان درباره واردات خودرو چه می گویند؟