مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-27سياسي

آیت الله ناصری: سیره امام حسین(ع) الگوی رفتاری مردم و مسئولان باشد


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که واقعه کربلا سرشار از درس های آموزنده است، گفت: سیره امام حسین(ع) الگوی رفتاری مردم و مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در نماز خوبی دارید، آیا می خواهی به دنیا برگردی.

حبیب ابن مظاهر در پاسخ گفته است؛ آری.

برای سه کار دوست دارم به دنیا بازگردم؛ اول اینکه زیاد صلوات بفرستم، دوم برای اینکه در مجالس امام حسین(ع) شرکت کنم و سوم اینکه خدمتگزار و سقای زوار امام حسین(ع) باشم.

امام جمعه یزد همچنین با نقل روایتی در مورد بدگویی و مزمت یک جوان در مورد امام حسین(ع) نزد خودشان ادامه داد: این جوان قبل از مواجهه با حسین ابن علی(ع) خشمگین ترین دشمن او و بعد از مواجهه با او، بالاترین دوستدار آن حضرت شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: این سیره اهل بیت(ع) است که حتی با دشمنان خود نیز به نحوی مدارا می کنند که دشمن نیز شرمنده آنها می شود.

آیت الله ناصری تصریح کرد: اخلاق مداری و سیره پاک اهل بیت(ع) به نحوی که هم دشمنان را شرمنده رفتار و اخلاق خود و هم آنها را مرید خود می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: این سیره ارزشمند اهل بیت(ع)، اخلاق مداری، مردمداری و صبوری در رفتار آنها باید برای همه ما الگو باشد و در ترویج این سیره اهل بیت(ع) بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: سیره امام حسین(ع) الگوی رفتاری مردم و مسئولان باشد

آیت الله ناصری: سیره امام حسین(ع) الگوی رفتاری مردم و مسئولان باشد