مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-27اجتماعي

کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری


رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان از هشت درجه کاهش دما در مناطق مختلف دشت کاشان طی روزهای هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان از هشت درجه کاهش دما در مناطق مختلف دشت کاشان طی روزهای هفته جاری خبر داد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روند کاهش محسوس دما از امروز دوشنبه آغاز شد به طوری که دما نسبت به روز قبل هشت درجه سانتی گراد کاهش یافت و امروز و سه شنبه، دمای حداقل 17 و دمای حداکثر 33 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط در حالی است که پدیده غالب آسمان در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل به صورت صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود که این روند کاهشی دما تا روز جمعه ادامه داشته به طوری که دمای هوای حداقل به 14 و دمای حداکثر به 29 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان تصریح کرد: با ادامه کاهش دما، در روز جمعه، دمای صبحگاهی می تواند تا 14 درجه سانتی گراد نیز برسد و به شهروندانی که نسبت به کاهش دما حساس هستند سفارش می شود که لباسهای نیمه گرم و مناسب بپوشند.

ارغوانی با اشاره به آغاز فصل پاییز همراه با کاهش محسوس دمای هوا گفت: متأسفانه شرایط دشت کاشان از لحاظ بارشی در وضعیت مناسب نیست و در بیشتر ساعت های شبانه روز، هوا صاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری

کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری