مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-27سياسي

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در گلپایگان برگزار شد


مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان و شیفتگان امام حسین(ع) از گلزار شهدای گلپایگان تا امامزادگان هفده تن برگزار شد.

- ، جاماندگان اربعین حسینی در گلپایگان امروز پیاده روی خود را از گلزار شهدای این شهر آغاز و با عبور از مسیرهای بلوار امام رضا، میدان فرهیختگان، میدان بسیج، بلوار سلمان فارسی و خیابان هفده تن تا امامزادگان هفده تن این شهر را طی کردند.

در این مراسم مردم ولایتمدار شهر گلپایگان با سینه زنی و عزاداری عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالحسین (ع) ابراز داشتند و در طول مسیر راهپیمایی از طریق موکب داران به عزاداران نذورات توزیع شد.

مشابه این راهپیمایی نمادین در سایر مناطق شهرستان گلپایگان نیز برگزار شد.

هیهات من الذله شعار امام حسین (ع) بود کارشناس مذهبی در جمع جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: پس از چهل روز از واقعه عاشورا در روز اربعین حضرت زینب (س) دختر امیرالمومنین و امام زین العابدین (ع) با پرچم فتح و ظفر به کربلا برگشتند.

حجت الاسلام علی شکوری تصریح کرد: هدف دشمنان ذلیل و تحقیر کردن خاندان امام حسین (ع) بود غافل از این که روز عاشورا امام حسین (ع) با صدای رسا ندای هیهات من الذله سر داد به مفهوم اینکه ذلت را نمی پذیریم و تسلیم دشمن نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در گلپایگان برگزار شد

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در گلپایگان برگزار شد