مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-27اقتصادي

مروری بر دغدغه صنعتگران در شهرک های صنعتی/نقش تأمین پایدار آب و برق در تولید


صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی این روزها علاوه بر مشکلات کلی بخش صنعت با دغدغه هایی همچون عدم تأمین پایدار آب و برق و همچنین عدم برنامه ریزی دقیق و بلندمدت بخش های دولتی روبرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بخش قابل توجهی از صنعتگران کشور در شهرک های صنعتی مستقر هستند و با وجود گذشت سالها از شکل گیری این شهرکها همچنان شاهد وجود مشکلات متعددی در این بخش هستیم.

این موانع در کنار محدودیت های ناشی از تشدید تحریم ها و یا موانع داخلی موجود برای همه صنایع، شرایط را برای صنعتگران مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی سخت تر کرده است.

صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در این مورد با بیان اینکه تامین زیرساخت ها یعنی تامین آب و برق پایدار، مهم ترین دغدغه امروز تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی است، اظهار داشت: عمده ترین مشکلات تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی و تمام نقاط کشور مسائل مالی و بانکی است.

وی تصریح کرد: نحوه دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات بهسازی و نوسازی اولین مشکل محسوب می شوند و البته تامین مواد اولیه هم امروز در بسیاری از موارد برای واحد های تولیدی دردسر ساز شده است.

پرنیان با تاکید بر اهمیت همراهی مسئولان با بخش تولید و تاثیر آن بر افزایش تولید و اشتغال، افزود: حضور فیزیکی مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر دغدغه صنعتگران در شهرک های صنعتی/نقش تأمین پایدار آب و برق در تولید

مروری بر دغدغه صنعتگران در شهرک های صنعتی/نقش تأمین پایدار آب و برق در تولید