مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-27سياسي

تجلیل از مدافعان عشق در پلاک 8


به همت سپاه ثارالله شیراز و با حضور مسئولین بخش ارژن از خانواده اصغر نامجو، شهید مدافع حرم، زنان ایثارگر، رؤسای مراکز سلامت، مدافعان سلامت و تیم های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

- ایسنا/فارس به همت سپاه ثارالله شیراز و با حضور مسئولین بخش ارژن از خانواده اصغر نامجو، شهید مدافع حرم، زنان ایثارگر، رؤسای مراکز سلامت، مدافعان سلامت و تیم های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه آیین تجلیل از مدافعان حرم و سلامت در بخش ارژن، اظهار کرد: در زمان جنگ جوانان ما در خط مقدم هدف شلیک بمباران ها قرار داشتند اما هیچ زمان ترسی به خود راه ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه ثارالله(ع) شیراز، سرهنگ مرتضوی نسب ادامه داد: رزمندگان ما تا لحظه آخر در آن میدانی که قرار بود تلاش ، ایثار و جهاد کنند، ماندند و هنوز هم هستند و امتداد آن را امروز در بیمارستانها شاهد هستیم.

افرادی تحت عنوان جهادگران مدافع سلامت از جنس بسیج و مردم در کنار کادر درمان و جامعه پزشکی نقش ایفا می کنند.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب حفظ انقلاب شده است، گفت: مقام معظم رهبری با تدابیرشان زمانی که دشمنان بنا داشتند به پیکره اسلام و انقلاب ضربه بزنند تهدید را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان عشق در پلاک 8

تجلیل از مدافعان عشق در پلاک 8