مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-27سياسي

لزوم یادآوری و حفظ شهادت و ارزش های آن


رییس جهاددانشگاهی استان فارس بر لزوم یادآوری شهادت و حفظ آن به عنوان یک ارزش برای تداوم این دستاورد در نسل های آینده تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس بر لزوم یادآوری شهادت و حفظ آن به عنوان یک ارزش برای تداوم این دستاورد در نسل های آینده تاکید کرد.

مظاهر بابایی، دوشنبه 5 مهرماه در حاشیه بازدید از مواکب اربعینی برپا شده در بین الحرمین شیراز، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، گفت: یکی از ابعاد مهم اربعین حسینی، جاودانه شدن نهضت حسینی به واسطه تدبیر الهی خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی با بیان اینکه اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلی، در حوادث گوناگون به حفظ یاد و آثار شهادت کمر نبندند، نسل های بعد از دستاورد شهادت استفاده زیادی نخواهند برد، افزود: اگر زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) در طول آن روزهای اسارت مجاهدات و تبیین و افشاگری نکرده بودند و حقیقت فلسفه عاشورا و هدف حسین بن علی و ظلم دشمن را بیان نمی کردند، واقعه عاشورا تا امروز، جوشان و زنده و مشتعل باقی نمی ماند.

بابایی همچنین گفت: حماسه اربعین حسینی را می توان لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) دانست؛ اگر در سال 61 هجری امام به حق امام حسین(ع) بود و امروز هم امام به حق و ولی امر خدا در روی زمین، امام زمان(عج) است و در واقع این حماسه اربعین را هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم یادآوری و حفظ شهادت و ارزش های آن

لزوم یادآوری و حفظ شهادت و ارزش های آن