مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-27سياسي

مردم انزلی در سوگ اربعین/ جاماندگان شوری به پا کردند


ساحل نشینان بندرانزلی و جاماندگان از کاروان عاشقان حسین (ع) در سوگ فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان شوری به پا کردند.

- انزلی- ساحل نشینان بندرانزلی و جاماندگان از کاروان عاشقان حسین (ع) در سوگ فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان شوری به پا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساعاتی پس از طلوع خورشید اربعین و با فرارسیدن زمان برگزاری این مراسم در شهر ساحلی انزلی مردم از پیر و جوان و زن و مرد راهی میعادگاه عاشقان در میدان امام خمینی (ره) این شهر شده و گرد هم آمدند تا در سوگ عزای پسر فاطمه (س) سهمی داشته باشند.

به هر طرف که نگاه می کردی صدای سایش کفش ها بر سینه جاده ها به گوش می رسید، انگار کسی به این عاشقان بی وقفه می گوید بیا که منتظرم و اینان چه زیبا این صدا را شنیدند و با پای دل به میدان آمدند.

مادرانی که با کودک شیرخوار به مراسم آمده، پدری که سر بند یا حسین بر پیشانی فرزند بسته و پرچم یا ابو الفضل العباس (ع) را بر دست وی داده و بر دوش خود سوارش کرده، دختری که لباسی به مانند حضرت زینب (س) بر تن کرده و پیرمردی که با کوله پشتی و پرچم کاروان اربعینی که از سال ها قبل به یادگار دارد در مراسم حاضر شده، همه و همه می خواستند بگویند یا حسین باز این چه شورش است که در اربعین توست و اگرچه امسال از کاروان زائران جا ماده ایم اما این دل ها در ماتم و عزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انزلی در سوگ اربعین/ جاماندگان شوری به پا کردند

مردم انزلی در سوگ اربعین/ جاماندگان شوری به پا کردند