مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-27سياسي

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعین


دبیر اجرایی موکب حرم حضرت معصومه(س) از توزیع صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میان زائران اربعین یاد کرد و گفت: ارائه اینترنت رایگان، شست وشوی لباس، - ایسنا/قم دبیر اجرایی موکب حرم حضرت معصومه(س) از توزیع صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میان زائران اربعین یاد کرد و گفت: ارائه اینترنت رایگان، شست وشوی لباس، تعمیر ویلچر، کالسکه، کیف و کفش و برگزاری مراسم عزاداری بخشی از خدمات خادمان موکب حرم در عمود 1080 مسیر نجف به کربلاست.

حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم در گفت وگویی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: موکب حرم همانند سال های گذشته در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا با حضور خادمان حرم مطهر در حال ارائه خدمت به زائران است.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های ایجادشده بستر حضور تمامی خادمان موکب حرم حضرت معصومه (س) در موکب فراهم نشد به همین علت تعداد محدودی از خادمان حرم در موکب حضور یافته و روند خدمت رسانی را دنبال کرده اند.

دبیر اجرایی موکب حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) از توزیع آب، چای و شربت به صورت مداوم در این موکب خبر داد و گفت: هر روز و شب صبحانه و ناهار و شام به همراه میوه در میان زائران مسیر پیاده روی توزیع می شود و بستر اسکان، حمام و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعین

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعین