مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-27سياسي

تکریم 300کارگر رزمنده دوران دفاع مقدس در هرمزگان


300 کارگر رزمنده دوران دفاع مقدس در هرمزگان به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تکریم از 300 کارگر رزمنده شاغل در صنایع استان با حضور جانشین سپاه امام سجاد(ع)در ها و دشمنی های نظام سلطه بر انقلاب اسلامی را غیر انسانی و ددمنشانه خواند و افزود: برنامه ریزی و انجام عملیات های ترور شخصیت ها و نخبگان کشور، اعمال تحریمهای ناجوانمردانه و در ادامه تحمیل جنگ 8 ساله با استفاده از  صدام حسین به عنوان دست نشانده خودشان در منطقه از جمله اقدامات دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: همانگونه که تاریخ گواهی میدهد بالغ بر 80 کشور دنیا از جنگ علیه کشور ما حمایت کردند اما آنچه که دیدید، رزمندگان ما با تکیه بر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بر دشمن فائق آمدند.

سرهنگ اسلامی تصریح کرد: با بررسی تاریخ ایران خواهید یافت در جنگ های گذشته بخشی از خاک ایران از کشور جدا شده اما آنچه به عنوان پیروزی ما مطرح است دفاع جانانه همه اقشار از تمامیت ارضی کشور بدون جدایی حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی بود.

مسئول ستاد تخصصی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، فرهنگ جهاد و شهادتی که در دوران دفاع مقدس حاکم بود را حاصل مقاومت، صبر و استقامت جوانان و بسیجیان دانست و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم 300کارگر رزمنده دوران دفاع مقدس در هرمزگان

تکریم 300کارگر رزمنده دوران دفاع مقدس در هرمزگان