مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-27سياسي

سمنان از لحاظ شاخص های ایثارگری در رتبه نخست کشور قرار دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: نقش و سهم مردم این استان در دوران دفاع مقدس برجسته است و از لحاظ شاخص های ایثارگری نسبت به جمعیت در رتبه نخست کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در نشستی با مسؤولان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به نوعی یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی حدود 50 کشور از صدام حمایت سیاسی و تسلیحاتی کردند؛ اما با مقاومت رزمندگان اسلام، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی گفت: مردم وسط میدان جنگ مجاهدانه ایستادگی کردند؛ مردم ایران اسلامی علاوه بر اعزام جوانان خود به جبهه های نبرد با کمک های نقدی وغیرنقدی خود، بخشی از نیازمندی های جبهه های جنگ را برعهده گرفتند و این کمک ها به شیوه های مختلفی به جبهه ها سرازیر می شد و در قالب کاروان ها و جمع آوری کمک های نقدی در پایگاه های بسیج، مصلاهای نماز جمعه و مساجد پشتیبان رزمندگان بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: جنگ نابرابر هشت ساله علیه ملت ایران با رشادت رزمندگان و فرزندان این آب و خاک که به شکست دشمن تا دندان مسلح بعثی انجامید، کارنامه ای درخشان در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان از لحاظ شاخص های ایثارگری در رتبه نخست کشور قرار دارد

سمنان از لحاظ شاخص های ایثارگری در رتبه نخست کشور قرار دارد