مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-27سياسي

خط سیدالشهدا درلبنان، عراق ، یمن واقصی نقاط عالم دنبال می شود


امام حسین (ع) باقیام خود برعلیه ظلم وفساد یزید راه را به همه ی عالمیان نشان داد ومیبینیم که خط سیدالشهدا درلبنان عراق ویمن واقصی نقاط عالم دنبال می شود.

- التمیمی گفت: امام حسین (ع) باقیام خود برعلیه ظلم وفساد یزید راه را به همه ی عالمیان نشان داد ومیبینیم که خط سیدالشهدا درلبنان عراق ویمن واقصی نقاط عالم دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهرف نشست جهانی سازی و اربعین با حضور اندیشمندان ایرانی و عراقی در کربلای علی برگزار شد.

لاله افتخاری در این نشست با اشاره به این که مردم دنیا دنبال رسیدن به سعادت هستند اما راه آن را نمی دانند و در این راه الگوی مناسب هستند گفت: اکنون دنیا تبدیل به دهکده جهانی شده است و با ارتباطات لحظه ای کاملا محقق شده و برنده این میدان کسی است که برنامه مناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: نهضت حسینی این برنامه را دارد که دو بال شهادت و حماسه را دارد و این برنامه را برای مردم جهان می تواند ارایه کند.

در این میان خانواده شهدا نقش مهمی دارند و ارائه الگوی زندگی اولین وظیفه آنها است و رهبر انقلاب در سخنان شان بر این مسأله تاکید کردند.

استقامت سیدالشهدا در سخت ترین لحظات کربلا و نیز حضرت زینب (س) بعد از کربلا باید راه و روش خانواده شهدا در مسیر زندگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط سیدالشهدا درلبنان، عراق ، یمن واقصی نقاط عالم دنبال می شود

خط سیدالشهدا درلبنان، عراق ، یمن واقصی نقاط عالم دنبال می شود