مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27سياسي

باید تلاش کرد راه علامه حسن زاده آملی گم نشود


امام جمعه آمل با اشاره به اینکه انسان وارسته ای از جمع ما رفت که منبع و منشا خیر و برکت بود، گفت: عالم برجسته ای که عاشق اهل بیت بود در بین ما نیست که باید این راه گم نشود و جریان اهل بیت را افرادی همانند آیت الله حسن زاده آملی راهنمایی و مسیر را بازگو می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، در روز اربعین با ارتحال عالم ربانی نمونه ای از حضور عشق مردم رقم خورد که در نوع خود بی نظیر بوده است.

حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی، با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اوج نهضت کربلا نهضتی که سالار شهیدان به مرز عقلانیت وحیانی رساند، اظهار کرد: ارتحال این عالم ربانی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، و همه مراجع و علما و آیت الله جوادی آملی تسلیت دارم.

وی با بیان اینکه امت اسلامی علاوه بر عزادار بودن اربعین حسینی عزادار عبد صالح و انسان کامل و وارسته ای هستند که قلب مریدان و ارادتمندان را به درد آورده است، افزود: اگر میزبان شایسته ای نبودیم از همه عذرخواهی می کنم ولی تمام توان خود را به کار گرفتیم.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه انسان وارسته ای از جمع ما رفت که منبع و منشا خیر و برکت بود، اضافه کرد: عالم برجسته ای که عاشق اهل بیت بود در بین ما نیست که باید این راه گم نشود و جریان اهل بیت را افرادی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش کرد راه علامه حسن زاده آملی گم نشود

باید تلاش کرد راه علامه حسن زاده آملی گم نشود