مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-27سياسي

تبرک پاسگاههای مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی


در اجرای طرح حرم تا حرم ( مشهد مقدس تا کربلای معلی ) بیرق حرم مطهررضوی پس از متبرک کردن پاسگاههای مرزی آذربایجان غربی راهی کردستان و پس از آن به کربلای معلی می شود.

- ، فرمانده هنگ مرزی سردشت صبح دوشنبه در آیین تبرک پاسگاه های مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی گفت: پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) پس از متبرک شدن واحدهای هنگ مرزی این استان و از جمله سردشت به نمایندگان هنگ مرزی استان کردستان تحویل داده شد.

سرهنگ وحید قویدل اظهار کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی پرچم مقدس گنبد امام رضا (ع) در ادامه اجرای طرح حرم تا حرم به منظور متبرک کردن پاسگاه های مرزی ایران امروز از نمایندگان هنگ مرزی پیرانشهر تحویل گرفته شد.

وی افزود: این پرچم مقدس پس از انجام مراسم های معنوی واحدهای تابعه مرزی و خانواده های آنها در این شهرستان جهت ادامه مسیر با تشریفات تا محل یادمان دارساوین بدرقه و تحویل نمایندگان هنگ مرزی استان کردستان در شهرستان بانه شد.

قویدل بیان کرد: طرح حرم تا حرم (مشهد مقدس تا کربلای معلی) با محوریت متبرک کردن پاسگاه های مرزی با پرچم حرم امام رضا (ع) اجرا و در این طرح پرچم به تمام استان های مرزی منتقل می شود و مرزبانان ایران اسلامی در نقاط صفر مرزی این پرچم را زیارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرک پاسگاههای مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی

تبرک پاسگاههای مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی