مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-27سياسي

8هزارایثارگر خوزستانی مسکن نگرفتند/ازیادمان شهیدهاشمی خجالت کشیدم


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هشت هزار ایثارگر در خوزستان دارای شرایط دریافت مسکن هستند ولی تسهیلات یا خانه ای نگرفته اند.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان در محل سالن شهید رجایی اظهار کرد: خوزستان خاک مقدسی دارد که تمام آن مسجد محسوب می شود؛ این خاک آنقدر دارای شرف هست که توانایی پذیرش جان و تن بهترین بندگان خدا را داشته است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان پاسداران ایثار و شهادت همه این خاک را باید تبدیل به بارگاه و مسجد می کردیم، افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر، منطقه آزاد و محل واردات خودروهای خارجی شده در حالی که باید به یک مرکز عبادی مهم و بزرگ تبدیل می شد.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: شرف خرمشهر به مقاومت مردمش و شرف آبادان هم ایستادگی مردم آن در محاصره سنگین دشمن است و این باید مفهوم و مبنای آبادان تا تمامی تاریخ باشد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مردم دیگر نقاط کشور از خط جنگ دور بودند و اخبار جنگ را می شنیدند ولی مردم خطه خوزستان آن را چشیدند و جنگ جزوی از زندگی آنها بود، اضافه کرد: در سفر قبلی با خانواده شهید هاشمی دیدار داشتم و خجالت زده شدم از اینکه یادمان سرداری مثل هاشمی که سردار شهید حاج قاسم سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8هزارایثارگر خوزستانی مسکن نگرفتند/ازیادمان شهیدهاشمی خجالت کشیدم

8هزارایثارگر خوزستانی مسکن نگرفتند/ازیادمان شهیدهاشمی خجالت کشیدم