مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-27ورزشي

نظر وزیر ورزش درباره دوچرخه سواری زنان در معابر


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تبدیل وزارت ورزش و جوانان به قرارگاه حوزه جوانان، گفت: قرار است اختیارات قانونی به وزارت ورزش و جوانان بدهند که بتوانیم به تکالیف سایر وزارتخانه ها (پیرامون حوزه جوانان) ورود کنیم و جایگاه و ساحت فعلی جوانان را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید حمید سجادی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات ایجاد شورایی برای پیگیری مطالبات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار اداری خود باقی می ماند اما آنچه متفاوت با گذشته می خواهیم ترسیم کنیم و کار آن و جلسات مقدماتی و کارشناسی اش را آغاز کرده ایم، یک گروه مشورتی با تخصص جوانان است که افراد آن دغدغه مند و آشنا با جبهه فرهنگی انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب هستند که تا حدودی نفرات آن را هم برای عضویت در این گروه شناسایی کرده ایم.

وی با اشاره به فاکتورها و شاخص های انتخاب افراد برای این گروه مشورتی، تصریح کرد: افراد این گروه مشورتی جوانانی هستند که با خواسته ها، مطالبات و روحیه جوانان آشنا هستند.

معاونت جوانان رسالت خود را انجام می دهد اما این شورا یک شورای مشورتی برای ما می شود که محتوای کار معاونت جوانان را با هماهنگی و هم فکری این شورا ترسیم و طراحی می کنیم و در دستور اجرای کار خود قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر وزیر ورزش درباره دوچرخه سواری زنان در معابر

نظر وزیر ورزش درباره دوچرخه سواری زنان در معابر