مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-27ورزشي

ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کُرد ایران اسلامی اجرا می شود


رییس کمیته قوی ترین مردان غرب کشور گفت: ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قویترین مردان کُرد ایران اسلامی در بزرگداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید سلیمانی اجرا خواهد شد.

- حسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قویترین مردان کُرد ایران اسلامی به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج اجرا خواهد شد.

  وی با اشاره به آسیب های کرونا بر ورزش گفت: با شیوع ویروس کرونا قشر آسیب پذیر فعالین حوزه ورزش که هر از گاهی به دلیل شیوع های پی درپی ویروس کرونا مجبور به تعطیلی آن بودند و در پی آن فشارهای اقتصادی زیادی را هم متحمل شدند.

  کریمی ادامه داد: هرچند دولت قبلی کمک های ناچیزی را در قالب وام به ورزش اختصاص داد ولی هیچگاه آن کمک ها نتوانست زیان ها را جبران و باری از دوش آنان بکاهد.

  وی تصریح کرد: دومین دوره مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرد ایران اسلامی که در پاسداشت ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت کشور برگزار شد، آخرین رقابت هایی بود که بنده به عنوان داور، طراح و مسئول برگزاری آن رقابت ها حضور داشتم.

  به گفته وی، برنامه مشارکتی با حضور تیم تولید سیمای مرکز کردستان ویژه ایام نوروز 1400 تهیه شد و آن برنامه در پخش 12 قسمتی خود در ایام نوروز با استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کُرد ایران اسلامی اجرا می شود

ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کُرد ایران اسلامی اجرا می شود