مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 01:202021-09-26سياسي

توصیه محمدرضا باهنر به رییسی از زبان خودش


باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به آقای رییسی گفتم هر وزیری که مسئول می کنید بگویید پول نداریم اگر می توانی خلق ثروت کنید بسم الله وگرنه کاری پیش نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی دولت خوش رزقی است و برخی از اقدامات اخیر که امیدبخش بوده سبب تابیدن بارقه امید به قلب مردم شده است.

محمدرضا باهنر طی سخنانی در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: دولت آقای رییسی مدت کوتاهی است که روی کار آمده و در این مدت کوتاه کارهای خوبی صورت گرفته که سرعت گرفتن واکسیناسیون در ایران و امضا عضویت در سازمان شانگ های که البته برخی از زحمات آن را دولت های قبلی کشیده بودند جزو این اقدامات است.

دولت آقای رییسی دولت خوش رزقی است وی افزود: این اقدامات مثبت نشان داد دولت آقای رییسی دولت خوش رزقی است و برخی از این اقدامات امید بخش سبب تابیدن بارقه امید به قلب مردم شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اظهارات رییس جمهوری در نشست سالیانه سازمان ملل، تصریح کرد: سخنان آقای رییسی قاطع قوی مستدل و قاطعانه بود.

بنده اوایل پیروزی جناب آقای رییسی در انتخابات ریاست جمهوری طی جلسه ای به ایشان و آقای مخبر عرض کردم که مراقب باشید به دلیل مشغول شدن به مسائل روزمره، از استراتژی ها و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه محمدرضا باهنر به رییسی از زبان خودش

توصیه محمدرضا باهنر به رییسی از زبان خودش