مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 22:252021-09-26پزشكي

اثر تبلیغات ضد واکسن در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبلیغات ضد واکسن و واکسن ستیزی موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبلیغات ضد واکسن و واکسن ستیزی موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا اظهار کرد: نگرانی ما از موج بعدی است که بر اساس نظر اکثر صاحب نظران، در آبان ماه رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص فعالیت تیم های بهداشتی در انجام واکسیناسیون در استان خوزستان افزود: بیش از 60 مرکز تجمیعی و بیش از 200 تیم واکسیناسیون و ده ها تیم سیار واکسیناسیون با تمام امکانات در خدمت هم استانی ها هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه در پی تبلیغات ضد واکسن، واکسن ستیزی بعضی ها در لوای طب سنتی و عناد و دشمنی گروه هایی در فضای مجازی با ترساندن مردم از واکسن، موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: از همه مردم به ویژه مادران باردار خواهش می کنم حتما برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر تبلیغات ضد واکسن در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون

اثر تبلیغات ضد واکسن در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون