مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 21:502021-09-26سياسي

3 پروژه درمانی در خراسان شمالی افتتاح می شود


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه پروژه درمانی در خراسان شمالی افتتاح می شود.

- محمد پاکمهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه مراکز درمانی و خدمات بهداشت و درمان در استان باید افزایش پیدا کند، اضافه کرد: در کمیسیون تلفیق موفق شدیم که سه پروژه درمانیِ بیمارستانی در شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، و مانه و سملقان مصوب کنیم که این پروژه ها دارای ردیف اعتباری هستند.

وی با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی امام رضا(ع) در بجنورد نیز به بهره برداری خواهد رسید، افزود: برای این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار اولیه و 40 میلیارد تومان تا پایان کارِ پروژه مصوب شده است و این پروژه دارای چهار هزار و 700 متر بنا و چهار هزار و 200 متر محوطه است.

پاکمهر با اشاره به اینکه حق نوار مرزی دوباره برقرار می شود، تصریح کرد: خراسان شمالی دارای 300 کیلومتر مرز مشترک است که مسئله حق نوار مرزی و سهمیه سوخت مرزنشینان از موضوعات مهم برای پیگیری است و به دنبال دریافت سهمیه سوخت مرزنشینان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه سوخت مرزنشینان بین 750 تا یک میلیون تومان است، تصریح کرد: 12 استان مرزی در کشور داریم که به تعدادی از این استان ها سهمیه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه درمانی در خراسان شمالی افتتاح می شود

3 پروژه درمانی در خراسان شمالی افتتاح می شود