مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 21:302021-09-26سياسي

تسلیت آیت الله حسینی قائم مقامی در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی


آیت الله سید عباس حسینی قائم مقامی در پیامی ارتحال علامه ذوفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن پیام تسلیت آیت الله سید عباس حسینی قائم مقامی بدین شرح است: هوالحق یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ گریه خیزد روز وداع یاران زبان الکن و قلم عاجز است از توصیف درد هجران و غم مصیبت استاد عزیزم علامه ذوفنون حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی( رفع الله درجاته فی علیین)! استاد بی مثالی که بی هیچ اغراق و مبالغه ای لحظه لحظه تمام سالهایی که توفیق ملازمت و تلمذش را داشتم ، همه آکنده از درس توحید و معرفت النفس بود.

چگونه می توان از استادی سخن گفت که اگر دوران طلایی بهره مندی و حضور در محضر نورانی و ملکوتی اش از صفحات عمر کم شود ، سنگینی حسرت و خسارت این محرومیت و حرمان بر همه عمر سایه می افکند.

او در عین برخورداری از فضیلت های کم نظیر و بیشمار اخلاقی و معنوی، نمونه ای نادر از نسل عالمان و متفکرانی بشمار می آمد که جامعیت و برخورداری از تخصص های ویژه و مختلف، آنان را در زمره سرآمدان تاریخ علم و اندیشه قرار داده است ، عالمان سرآمدی چون فارابی ، شیخ الرییس، خواجه نصیرالدین طوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت آیت الله حسینی قائم مقامی در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی

تسلیت آیت الله حسینی قائم مقامی در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی