مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 21:002021-09-26سياسي

برخی دراصفهان ترویج واکسن نزدن می کنند/مانع تراشی تولیدکووبرکت


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برخی در استان اصفهان ترویج واکسن نزدن کرونا را انجام می دهند که این امر شایسته نیست.

- ، سردار مجتبی فدا شامگاه یکشنبه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) با بیان اینکه راه شهدا همچنان استوار ادامه دارد، اظهار داشت: سال آینده بعد از 25 سال کنگره سرداران شهید در استان اصفهان برگزار خواهد شد و یکی از مهم ترین بخش های این کنگره گنج نهفته ای از خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس است که باید هر چه زودتر مکتوب شود تا سال های سال مورد استفاده افراد مختلف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه غربی ها در حال بازسازی، الگو تراشی و اسطوره سازی از جنگ جهانی دوم هستند، ابراز داشت: این امر برای جهت دهی و تربیت نسل های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

230 خدمت به نیابت شهدای 8 سال دفاع مقدس اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دبیرخانه کنگره سرداران شهید در استان اصفهان راه اندازی شده است، گفت: این کنگره به نیابت از 23 هزار شهید فعالیت دارد و قرار است به نیابت از شهدا 230 خدمت مورد نیاز در استان اصفهان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دراصفهان ترویج واکسن نزدن می کنند/مانع تراشی تولیدکووبرکت

برخی دراصفهان ترویج واکسن نزدن می کنند/مانع تراشی تولیدکووبرکت