مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 20:002021-09-26سياسي

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل پایان یافت


با تجلیل از آثار برگزیده دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری در اردبیل به کار خود پایان داد.

- خبرنگار مهر ، در نوبت عصر یکشنبه این همایش که در سالن خودستانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، بعد از ارائه مقالات منتخب از کشورهای مختلف نظیر عراق، لبنان، استرالیا و ایران به زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو و سخنرانی اساتید برجسته، دبیر همایش اربعین حسینی در جمع بندی نهایی این همایش اظهار کرد: در این دوره از همایش سعی کردیم با فراخوان بین المللی از ظرفیت محققان و پژوهشگران داخلی و برون مرزی استفاده کنیم تا به شکل علمی ابعاد مختلف اربعین حسینی مورد بررسی قرار گیرد.

مرتضی ابراهیمی به غنای آثار ارسالی به این همایش اشاره کرد و گفت: در این همایش در کنار استخراج معانی عقلانی و علمی منطبق بر فطرت بشری سعی شد تا در حوزه فیزیک و متافیزیک بالندگی خاصی را شاهد باشیم و حرکت ها به صورت منظم و مرتب اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: نباید اربعین را در پیاده روی منحصر کرد بلکه بهتر است اشتراکات ارزشمند این حرکت معنوی و ارزشی که همان تغییر افکار و اندیشه هاست مورد توجه قرار گیرد.

دبیر همایش اربعین حسینی افزود: در این همایش سعی شد به صورت میدانی، مستدل و مستند مباحث مطرح شده و در کنار آن زیبایی های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل پایان یافت

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل پایان یافت