مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-26اقتصادي

اجحاف به کشاورزان شمال خوزستان/نیشکر هفت تپه آب مازادبرداشت میکند


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: کشاورزان شمال خوزستان هنگامی که برای عقد قرارداد آب مراجعه می کنند با آنها قراردادی منعقد نمی شود اما این امر در هفت تپه به گونه دیگری است.

- اظهار کرد: کشاورزان ناحیه شمال یعنی حوزه شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک در فصل تابستان سال جاری به علت مشکلات آب از کشت محروم شدند اما این کشاورزان در انجام کشت در سایر مناطق همکاری کردند.

وی افزود: این کشاورزان امیدوار بودند که در فصل پاییز بتوانند کشت چغندرقند و کلزا را بکارند چون محصولات تخصصی آنهاست ولی با وضعیت پیش رو و تأمین نشدن آب لازم برای کشت، کشاورزان با مشکلات بسیاری مواجه شدند به ویژه آنکه آنها هزینه های هنگفتی را برای آماده سازی زمین و بذر و نهاده ها انجام داده بودند.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه با شرایط پیش آمده کشاورزان این سه شهرستان (دزفول، شوش و اندیمشک) و سایر مناطق از این دو کشت (چغندرقند و کلزا) محروم می شوند، ادامه داد: همچنین به این کشاورزان گفته شده که امکان تأمین آب برای آنها نیست و گندم بکارند.

اسعدی با تأکید بر اینکه درخواست می شود که هرچه سریع تر برای کشاورزان ناحیه شمال فکری شود، عنوان کرد: در این راستا مجوزهای لازم صادر تا کشاورزان حداقل به میزان محدود کشت چغندر و کلزا را انجام دهند به ویژه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجحاف به کشاورزان شمال خوزستان/نیشکر هفت تپه آب مازادبرداشت میکند

اجحاف به کشاورزان شمال خوزستان/نیشکر هفت تپه آب مازادبرداشت میکند