مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-26حوادث

آزادی جوان سراوانی از جنگال آدم ربایان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان جوان 28 ساله پس از 3 ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی آدم ربایی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در  خرداد ماه سال جاری در پی ربایش جوانی 28 ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 این جوان را که در مسیر حرکت به منزلش بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات خود دریافتند که آدم ربایان بلافاصله پس از ربایش این جوان طی تماس با خانواده او در قبال آزاد سازی اش مبلغ 3 میلیارد تومان وجه نقد در خواست کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان جوان ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم ربایان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی جوان سراوانی از جنگال آدم ربایان

آزادی جوان سراوانی از جنگال آدم ربایان