مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:202021-09-26اجتماعي

مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند


استاندار ایلام با اشاره به مشکلات ایجاد شده در مرز مهران، گفت: مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: اربعین امسال قرار بود که تعداد 60 هزار نفر زائر از طریق مرز هوایی به عتبات عالیات تردد داشته باشند اما متاسفانه تعداد زیادی از هم وطنان از اقصی نقاط کشور به مرز مهران مراجعه کردند.

وی افزود: به رغم اینکه همزمان از شبکه های مختلف ملی، سراسری و استانی اعلام شد که همه مرزهای زمینی بسته هستند، اما تعداد جمعیت زیادی در حدود 20 تا 30 هزار نفر به مرز مهران مراجعه و یک سری مشکلات ایجاد شد.

وی عنوان کرد: کشور عراق نیز قوانین و شرایط خاص خود را دارد، بسیاری از این زائران اصلاً گذرنامه یا ویزا ندارند و نیز برخی ها واکسن تزریق نکرده بودند و تست پی سی آر نداشتند که باعث یک سری مشکلات شده است.

نوذری افزود: ما مشتاقانه عاشق مردم هستیم که همانند سال های گذشته از این مرز عبور کنند، اما اکنون شرایط به گونه ای است از یک طرف کشور عراق و از طرف دیگر مشکلات و شرایط مختلفی که در حوزه کرونا وجود دارد بنابراین امکان تردد به مرز مهران وجود ندارد.

وی گفت: خواهشی که از مردم کشور دارم این است که به هیچ وجه به سمت مرز مهران حرکت نکنند زیرا یک سری مشکلات را هم برای خود و هم برای استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند

مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند