مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:202021-09-26سياسي

دیدار امیرعبداللهیان با جمعی از ایرانیان مقیم آلمان


وزیر امور خارجه در مسیر بازگشت از نیویورک با توقف کوتاه در فرانکفورت، در محل سرکنسولگری کشورمان حضور یافت و با جمعی از ایرانیان فرهیخته مقیم آلمان در حوزه های مختلف علمی، - وزیر امور خارجه در مسیر بازگشت از نیویورک با توقف کوتاه در فرانکفورت، در محل سرکنسولگری کشورمان حضور یافت و با جمعی از ایرانیان فرهیخته مقیم آلمان در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، تجاری و اقتصادی دیدار و گفت وگوی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با گرامیداشت اربعین حسینی و یاد و خاطره شهدا و جانفشانی های یاران امام حسین (ع) در کربلا، رشادت های آنان را نقطه عطفی در مسیر رویارویی حق علیه باطل در طول تاریخ بشریت خواند.

وی ضمن تبیین دستور رییس جمهوری اسلامی ایران در مورد ضرورت حل اساسی و ریشه ای مشکلات ایرانیان خارج از کشور و تسهیل امور آنها، یادآور شد که رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شورای اسلامی نیز بر این موضوع تاکید دارند.

امیرعبداللهیان افزود: جامعه ایرانیان در هر جای از این جهان پهناور با هر سلیقه، همواره وجودشان برای ایران بسیار مغتنم و مهم بوده و هرجا صحبت از ایرانیان هست فرهیختگی و برجستگی های علمی و فرهنگی آنان جلوه گر می شود؛ به گونه ای که به طور مثال پزشکان حاذق ایرانی در کشورهای مختلف از جایگاه بسیار بالا و اثرگذاری در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با جمعی از ایرانیان مقیم آلمان

دیدار امیرعبداللهیان با جمعی از ایرانیان مقیم آلمان