مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:452021-09-26سياسي

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


با حضور مجازی و حضوری بزرگانی از ایران و چند کشور جهان، اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی «اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل با حضور مجازی و حضوری بزرگانی از ایران و چند کشور جهان، اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی 4 مهر در این همایش گفت: سالانه حداقل 15 همایش علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود اما همایش اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری از جنس دیگری است.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای قیام امام حسین (ع) به شیوه های گوناگون در جامعه انجام می شود که ریشه در تاریخ این سرزمین دارد، اظهار کرد: پرداختن علمی و پژوهشی به بحث قیام امام حسین (ع) پاسخگوی بسیاری از نیازهای بشری است.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پرداختن به ابعاد قیام سیدالشهدا به روش های متعددی توسط مردم در جامعه انجام می شود، ابراز امیدواری کرد: برگزاری برنامه های علمی و پژوهشی به عنوان مکمل این برنامه ها در زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های قیام امام حسین (ع) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد