مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-26حوادث

تصادف زنجیره ای در محور نیشابور سبزوار


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از برخورد حدود 30 دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون با یکدیگر در کیلومتر 21 محور نیشابور سبزوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت 15:55 چهارم مهر ماه در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر تصادف چندین دستگاه خودرو با یکدیگر، سه آمبولانس پایگاه های اورژانس شهری نه، عطار (حسن آباد) و مدافعین سلامت (راسخی) به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس 115 درمان سرپایی شد و سه دستگاه آمبولانس حدود 40 دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل، جهت تصادف احتمالی مستقر شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس 115 نیشابور، رییس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد: در هنگام وقوع حوادث با حفظ خونسردی با شماره 115 تماس بگیرید و ضمن اعلام آدرس دقیق محل حادثه و تعداد مصدومان احتمالی ما را در امدادرسانی سریع تر یاری نمایید و همچنین توصیه می شود در شرایط جوی ناپایدار و گرد و غبار شدید ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محور اصلی نیشابور به سبزوار به دلیل طوفان و گرد و غبار و کاهش دید، در حال حاضر مسدود است و تردد های این محور برای ادامه مسیر به سمت جاده قدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در محور نیشابور سبزوار

تصادف زنجیره ای در محور نیشابور سبزوار