مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-26سياسي

60 صفت امام حسین(ع) در زیارت اربعین ذکر شده است


نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: در زیارت اربعین بیش از 60 صفت امام حسین (ع) ذکر شده است و همچنین صفات دشمنان سیدالشهدا بیان شده است.

- ایسنا/اردبیل نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: در زیارت اربعین بیش از 60 صفت امام حسین (ع) ذکر شده است و همچنین صفات دشمنان سیدالشهدا بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب 4 مهر در اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی اربعین حسینی تجلی گاه ارزش های آسمانی و بشری اظهار کرد: زیارت اربعین مورد تاکید است و قرائت زیارت اربعین هم مورد سفارش است اما توصیه می شود قبل از قرائت زیارت اربعین حتماً چندین بار ترجمه این زیارت را مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه امام ناجی انسان ها است، اضافه کرد: امام حاضر است که خود آسیب ببیند ولی تلاش می کند که دیگران را نجات دهد.

نواب اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای 4 بخش است که بخش اول در مورد مدیریت جهادی و اعتماد به اصل ما می توانیم ، بخش دوم پیرامون برکات انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب اسلامی، بخش سوم در مورد اقتدار جمهوری اسلامی و بخش چهارم هم توصیه های هفت گانه مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 صفت امام حسین(ع) در زیارت اربعین ذکر شده است

60 صفت امام حسین(ع) در زیارت اربعین ذکر شده است