مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:402021-09-26پزشكي

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران به شدت خسته هستند و به توجه فوری نیاز دارند


اگر فشارهای روانی پرستاران ادامه دار باشد، باعث افزایش فرسودگی، نارضایتی شغلی و ایجاد اعتراض در سیستم بهداشت و درمانی کشور می شود و این مشکلات به نوبه خود می تواند چالشی در امر مراقبت از بیماران ایجاد کند.

- عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران به شدت خسته هستند و به توجه فوری نیاز دارند اگر فشارهای روانی پرستاران ادامه دار باشد، باعث افزایش فرسودگی، نارضایتی شغلی و ایجاد اعتراض در سیستم بهداشت و درمانی کشور می شود و این مشکلات به نوبه خود می تواند چالشی در امر مراقبت از بیماران ایجاد کند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری با بیان اینکه در دوران کرونا فشار جسمی، روانی و کمبود نیروی پرستاری به مراتب افزایش یافته است، افزود: بسیاری از وعده ها برای افزایش پرداخت و استخدام نیرو اجرا نشده است، پرستاران به شدت خسته هستند وبه توجه فوری نیازدارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حامد سارانی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: نبود استراحت و مرخصی، خدمات شبانه روزی به بیماران، سختی کار و فشار کاری مضاعف، مشاهده مرگ بیماران و کمبود نیرو، پرستاران را خسته کرده است و به شدت به انگیزه نیاز دارند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: پرستاری جزو مشاغل حساس است، پرستاران با زندگی و سلامت جسمی و روانی افراد جامعه سر و کار دارند، اما با وجود این حساسیت ها در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران به شدت خسته هستند و به توجه فوری نیاز دارند

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران به شدت خسته هستند و به توجه فوری نیاز دارند