مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-26اقتصادي

اختصاص 196 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بجنورد


استاندار خراسان شمالی از اختصاص افزون بر 196 میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر های شهرستانی به بجنورد خبر داد و گفت: از این اعتبار بیش از 86 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی و مصوبات سفر و 110 میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بجنورد اظهار کرد: سفر اول به این شهرستان شامل 66 مصوبه بود که از این تعداد 60 مصوبه به طور کامل اجرا و 6 مصوبه در دست پیگیری و در اعتبارات سالجاری پیش بینی شده است.

  وی آبرسانی را از مشکلات روستاهای شهرستان بجنورد به ویژه منطقه کسبایر دانست و با اشاره به امضاء تفاهم نامه استان با بسیج سازندگی کشور به ارزش 700 میلیارد تومان در راستای حل مشکلات آبرسانی و راه های روستایی استان، افزود: می توانیم با برنامه ریزی همراه با جدول زمان بندی مشکل آبرسانی به روستاهای شهرستان بجنورد را برطرف کنیم.

  استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد راه های روستایی، بین مزارع، پل و ابنیه از دیگر مطالبات مردم منطقه است که با توجه به آغاز فصل سرما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در گام نخست باید ایمنی راه های روستایی را برای جلوگیری از انسداد آن به علت بارش باران برطرف کند و در ادامه موضوع آسفالت روستایی را در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 196 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بجنورد

اختصاص 196 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بجنورد