مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-26حوادث

سرقت 100 میلیاردی از خانه ای در گیشا


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت هزار میلیارد ریالی از یک خانه در غرب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره این پرونده گفت: مدتی قبل خبر وقوع سرقت از خانه ای در محله گیشا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری 137 به محل حادثه مراجعه و تحقیقات خود در این باره را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد که سارق یا سارقان با ورود به خانه مال باخته، اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا، جواهر، الماس، دلار و .

کرده اند.

به طوری که به گفته مال باخته اشیا و اموال مسروقه نزدیک به هزار میلیارد ریال ارزش داشته است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: رسیدگی به این موضوع ادامه داشت تا این که مدتی قبل ماموران با سرقت مشابه دیگری در همان محدوده مواجه شدند و همین موضوع احتمال این که سرقت از سوی همان فرد یا افراد انجام شده باشد را قوت بخشید.

در همین زمینه نیز تحقیقات ادامه یافت و سرانجام ماموران در عملیاتی پیچیده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از عامل این سرقت را به دست آوردند.

موقوفه ای با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم گفت: با دریافت مجوز عملیات این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 100 میلیاردی از خانه ای در گیشا

سرقت 100 میلیاردی از خانه ای در گیشا