مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-26سياسي

پیاده روی اربعین پشتوانه ای عظیم برای مقاومت اسلامی است


نشست «اربعین و مقاومت اسلامی» از سلسله نشست های بین المللی اربعینی به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلا برگزار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، نشست اربعین و مقاومت اسلامی از سلسله نشست های بین المللی اربعینی به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی و حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین به سخنرانی درباره موضوعاتی نظیر: اربعین، فلسطین و قدس شریف ، رهاورد اربعین، امنیت منطقه ای و مقابله با تروریسم ، اربعین بازتولید اقتدار و امنیت پایدار در جهان اسلام ، سرداران شهید مقاومت و اربعین و اربعین، ترویج و تحکیم فرهنگ مقاومت اسلامی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه گفت: امروز به برکت قیام و نهضت سیدالشهدا(ع) و یارانش در همه دنیا مکتب اهل بیت(ع) به عنوان مکتب مقابله با ظلم و کج روی ها شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز اربعین و پیاده روی میلیونی زائران به سوی کربلا، رسانه ای پرقدرت برای نهضت اسلامی و مقاومت اسلامی به شمار می آید گفت: همین حرکت مقدس پیاده روی اربعین باعث ایجاد پشتوانه ای عظیم برای مقاومت اسلامی در همه نقاط جهان شده است و بی شک ظرفیت بزرگی برای مقابله با ظلم و کج روی ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین پشتوانه ای عظیم برای مقاومت اسلامی است

پیاده روی اربعین پشتوانه ای عظیم برای مقاومت اسلامی است