مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-26سياسي

مسابقه عکس سلفی برای شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین


پویش مردمی عشاق الحسین(ع) در پنجمین دوره مسابقه «من و دوست اربعینی ام» از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می کند با ارسال عکس های سلفی خود با میزبانان عراقی و هم سفران ایرانی در این مسابقه شرکت کنند.

- پویش مردمی عشاق الحسین(ع) در پنجمین دوره مسابقه من و دوست اربعینی ام از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می کند با ارسال عکس های سلفی خود با میزبانان عراقی و هم سفران ایرانی در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، پویش مردمی عشاق الحسین(ع) در پنجمین دوره مسابقه من ودوست اربعینی ام ازشرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می کند با ارسال عکس های سلفی خود با میزبانان عراقی و هم سفرانایرانی در این مسابقهشرکت کنند.

فرهنگ سرای انقلاب اسلامی این مسابقه را با مشارکت سازمان هنری رسانه ای اوج، شبکه افق وشبکه امید برگزار می کند.

شرکت کنندگان در پیاده روی عظیم اربعین تا دوم آبان ماه 1400 همزمان با آخرین روز هفته وحدت فرصت دارند عکس های سلفی خودرابه همراه شرحی کوتاه (حداکثر در 40 کلمه) از طریق شماره 09920225702 در نرم افزارهای پیام رسان ارسال کنند.

شرح عکس(کپشن) ارسالی می تواند توضیحی کوتاه درباره محل و موقعیت عکس، دوست اربعینی و ملیت او، داستان عکس یا برداشت وحسصاحب عکس از آن صحنه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکس سلفی برای شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین

مسابقه عکس سلفی برای شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین